Usluge i
projekti

Osnovne vještine koje bi svaki djelatnik trebao imati

Komunikacijske vještine

U situaciji kada su dvije osobe u kontaktu, komunicirati je neizbježno. Komunikacija je temeljna, snažna i univerzalna potreba ljudi. Vještina uspješnog razumijevanja drugih i vještina samo-izražavanja nisu samo sastavnice dinamičkog procesa komunikacije koji se odražava na kvalitetu privatnog i/ili poslovnog života već predstavljaju i moćno sredstvo za ostvarivanje uspjeha.

Razvoj suradnje

Usmjerenost ostvarenju organizacijskih ciljeva nužno je za postizanje izvrsnih rezultata. No djelatnici su ponekad više usmjereni na pojedinačne ciljeve (na individualnoj ili sektorskoj razini) i ne komuniciraju dovoljno (adekvatno) s ostalim članovima u timu ili s djelatnicima drugih dijelova organizacije. Ne sudjeluju aktivno u davanju prijedloga koji mogu pomoći i drugim organizacijskim jedinicima već su usmjereni na dnevno obavljanje osobnih radnih zadataka. Kako to promijeniti?

Upravljanje stresom i razvoj otpornosti na stres

Stres je nezaobilazna pojava u svakodnevnom životu i radu i proizlazi iz različitih situacija. Pri tom, mala količina stresa nas potiče da ostvarimo najviše što možemo, no prevelika količina stresa nas dovodi u negativna fizička i mentalna stanja. Stoga, znati kako upravljati sa stresom je vještina koja dovodi do veće učinkovitosti i vrhunske izvedbe radnih zadataka, odnosno može nam omogućiti uspjeh i zadovoljstvo u poslovnom, ali i privatnom životu. Cilj ove radionice je naučiti kako se nositi sa stresom koji proizlazi iz različitih vanjskih situacija, ali i nas samih.

Upravljanje vremenom

Vrijeme je, za uspješno provođenje i obavljanje radnih aktivnosti ključni resurs, no ujedno i velika barijera. Koliko smo dobro organizirani i koliko dobro koristimo vremenske resurse jedan je od faktora uspješnosti: ili obavimo zadatke na vrijeme ili kasnimo... Kako si pomoći da zaista budemo ukorak s vremenom?

Emocionalna inteligencija – osnova uspjeha u privatnom i poslovnom životu

Na radnom mjestu, u privatnom okruženju ili školi, gotovo svaki dan možemo vidjeti primjere pametnih, sposobnih i dobro educiranih ljudi koji nikako ne uspijevaju urediti privatni život ili koji su neprestano u konfliktu s drugim ljudima. S druge strane, možemo vidjeti i primjere ljudi koji nemaju tako izražene sposobnosti i vještine no jednostavno "cvjetaju". I pitamo se zašto? Koja je tajna njihovog uspjeha i zadovoljstva?

Odgovor u većini slučajeva leži u konceptu emocionalne inteligencije, koja je za razliku od uobičajene inteligencije pod našom kontrolom i može se razvijati!

Emocionalna inteligencija u teškim situacijama s klijentima

Teške situacije s klijentima dolaze u različitim oblicima, veličinama i osobnostima. One su zahtjevne, klijenti su vrlo emocionalni i izvlače nam veliku količinu energije. Ako se nakon zahtjevnog kontakta osjećate "iscijeđeni", niste jedini. Razumijevanjem i razvojem emocionalne inteligencije možemo pomoći sebi da lakše prihvaćamo i riješavamo teške situacije, ali  možemo pomoći i drugima. Naučimo vještine emocionalne inteligencije te kompleksne i zahtjevne situacije preoblikujmo u situacije gdje postoji rješenje na obostrano zadovoljstvo.

Registracija
Artis Rei d.o.o. za upravljanje ljudskim resursima
II. gajnički vidikovac 20, 10000 Zagreb
mob.: +385 91 532 6990
info@artis-rei.hr | barbara@artis-rei.hr
Artis Rei d.o.o. © 2013. Sva prava pridržana.
razvoj: Radiona