Usluge
Istraživanje organizacijske klime i angažiranosti djelatnika
Vjerujemo da kada se temeljem rezultata istraživanja razviju daljnje akcije poboljšanja, da to predstavlja moćan alat koji pomaže u motivaciji i povećanju produktivnosti djelatnika.
Artis Rei je više od agencije za provođenje istraživanja. Temeljem dosadašnjeg bogatog iskustva na području upravljanja ljudskim resursima svoje klijente savjetujemo koje korake trebaju poduzeti nakon istraživanja i kako ih sprovesti. To je veliki doprinos daljnjem organizacijskom razvoju svake tvrtke.
Što ćete dobiti?
- prilagođeni pristup potrebama Vaše tvrtke
- jednostavne i razumljive rezultate
- razumijevanje što djelatnike sprečava u obavljanju svojih odgovornosti
- razumijevanje što djelatnike motivira i potiče da iskažu svoje talente
- konkretne prijedloge i prioritetne korake poboljšanja
... za one koji žele znati više...
Zadovoljstvo u radu je stav o radu koji uključuje što djelatnici misle i osjećaju prema pojedinim aspektima rada u određenoj organizaciji.
Činjenica je da su djelatnici motiviraniji ukoliko je veća vjerojatnost da će za svoje ponašanje i rad dobiti određenu nagradu. No što je to točno? Plaća? Pohvala? Dobri radni uvjeti? Mogućnost usavršavanja? Mogućnosti napredovanja? Da bismo imali točnu informaciju -potrebno je provesti istraživanje.
Zašto ispitivati zadovoljstvo djelatnika? Kako bismo ustanovili što ih čini sretnima? Ne, već zato što:
- zadovoljstvo djelatnika značajno određuje sveukupni djelatnikov odnos prema zalaganju na radu i izvršavanju radnih zadataka
- zadovoljstvo djelatnika određuje i odnos prema klijentima - biti orijentiran na klijente znači biti prvobitno orijentiran na djelatnike
- dobivanjem informacija o percepciji organizacije, njezinih prednosti i nedostataka dobivamo podatke na kojim područjima trebamo prioritetno uvoditi poboljšanja
- uvidom u uzroke zadovoljstva i nezadovoljstva možemo prilagoditi naš sustav nagrađivanja
Provesti istraživanje zadovoljstva i poslije toga ne učiniti ništa ne samo da ne doprinosi poboljšanju učinkovitosti već može biti i kontraproduktivno. Cijeli proces, dakle, uključuje: ispitivanje zadovoljstva; davanje povratne informacije; definiranje konkretnih akcija.