Zašto je emocionalna inteligencija važna
Danas je interes za emocionalnu inteligenciju u poslovnom svijetu sve veći, a potaknut je nizom dokaza o pozitivnom utjecaju više razine EI djelatnika na ostvarenje boljih radnih rezultata, neovisno o tome jesu li na poziciji menadžera, prodavača ili nekoj drugoj poziciji. Dodatno su utjecale i promjene u okruženju, uslijed kojih se sve više naglašava snažnija usmjerenost na klijente, razvoj suradnje i povećanje autonomije na svim razinama.
Svjesnost o načinu na koji emocije utječu na naše i ponašanje drugih ljudi kao i sposobnost upravljanja našim i tuđim emocijama bitni su ne samo na privatnom već i na poslovnom planu. Veća usmjerenost prema rezultatu i cilju, brže i kvalitetnije donošenje odluka, pozitivnija atmosfera, kvalitetnijiodnosi s kolegama, veća otpornost na stres, prilagodljivost promjenama i u konačnici bolji poslovni rezultati, samo su neki od razloga za poticanje razvoja emocionalne inteligencije u poslovnom okruženju.
„Kroz dugogodišnji rad na području ljudskih resursa osobno sam se uvjerila u veliku važnost emocionalno-socijalnih vještina za poslovnu uspješnost i to me potaknulo na razvojkvalitetnogalata za procjenu emocionalne inteligencije i snažniji angažman na tom području“.