Emocionalna inteligencija
Važnost emocionalne inteligencije u poslovnom svijetu dokazana je utvrđenim poveznicama s uspješnosti u širokom spektru radnih mjesta i industrija. No najveću snagu iskazuje na poslovima koji uključuju rad s drugima.
Razgovarali smo sa stotinama klijenata koji su pričali o svakodnevnim problemima:
- koje pogreške su učinili pri zapošljavanju menadžera  koji nisu dali očekivane rezultate:
  
- „ubili“ su motivaciju svojih ljudi
 - imali su stalne emocionalne „ispade“
 - uništili su međuljudske odnose, suradnju između timova i sl.
 - nisu samostalno donosili odluke
 - nisu poticali potrebu poboljšanja procesa / proizvoda i promjena
 
 -  koliko su se  namučili da pronađu kvalitetnog prodavača koji:
  
- postiže prodajne rezultate
 - predstavlja glavni „PR proizvoda“
 - neće brzo odustati od prodaje „jer je teška“
 
 - problemima suradnje u timu, posebice kod djelatnika koji iako stručnjaci u svom području rada su problematični u odnosu s drugima
 - neangažiranosti djelatnika
 
Svoj program razvili smo razmatrajući dvije osnovne pretpostavke EI
- EI nije jedinstveni prediktor učinka i ponašanja niti razvojnog potencijala, ali je ključni indikator za određena područja
 - EI nije statičan. Može se mijenjati tijekom vremena i može se razvijati!
 
