Emocionalna inteligencija
Važnost emocionalne inteligencije u poslovnom svijetu dokazana je utvrđenim poveznicama s uspješnosti u širokom spektru radnih mjesta i industrija. No najveću snagu iskazuje na poslovima koji uključuju rad s drugima.
Razgovarali smo sa stotinama klijenata koji su pričali o svakodnevnim problemima:
- koje pogreške su učinili pri zapošljavanju menadžera koji nisu dali očekivane rezultate:
- „ubili“ su motivaciju svojih ljudi
- imali su stalne emocionalne „ispade“
- uništili su međuljudske odnose, suradnju između timova i sl.
- nisu samostalno donosili odluke
- nisu poticali potrebu poboljšanja procesa / proizvoda i promjena
- koliko su se namučili da pronađu kvalitetnog prodavača koji:
- postiže prodajne rezultate
- predstavlja glavni „PR proizvoda“
- neće brzo odustati od prodaje „jer je teška“
- problemima suradnje u timu, posebice kod djelatnika koji iako stručnjaci u svom području rada su problematični u odnosu s drugima
- neangažiranosti djelatnika
Svoj program razvili smo razmatrajući dvije osnovne pretpostavke EI
- EI nije jedinstveni prediktor učinka i ponašanja niti razvojnog potencijala, ali je ključni indikator za određena područja
- EI nije statičan. Može se mijenjati tijekom vremena i može se razvijati!